miercuri, 11 septembrie 2013

Proiect ,,Simte arta"

La inceputul lunii august, a continuat proiectul "Simte arta", desfasurat la Muzeul "Casa Muresenilor" din Brasov.Pe data de 8 august 2013, 20 de beneficiari de la Asociatia de Servicii Sociale SCUT Brasov, au luat parte la un curs de educatie muzeala dedicat restaurarii documentelor sub indrumarea doamnei conservator Lorena Domocos.
In data de 13 august 2013, a avut loc un program de educatie muzicala dedicat beneficiarilor Asociatiei SCUT Brasov.Cei 15 beneficiari care au fost prezenti la eveniment, au ascultat recitalul oferit de elevii Liceuluide Muzica "Tudor Ciortea" din Brasov, in cadrul Stagiunii estivale a celor mai tineri muzicieni brasoveni-"Noi si clasici", coordonat de doamna profesor Francisca Lupu.Programul a continuat cu un ghidaj in muzeu.

luni, 12 august 2013

Vizita la Muzeul  de Arta Brasov

In data de 07.08.2013 am vizitat Muzeul de Arta Brasov, unde am vazut expozitia de pictura a unor maestri ai artei romanesti, tablourile facand parte din colectia Muzeului National Brukenthal. Tablourile erau semnate de pictorii: Nicolae Tonitza, Stefan Luchian, Theodor Aman, Gheorghe Petrascu,  Nicolae Grigorescu, Theodor Pallady.

luni, 5 august 2013

Cu autobuzul supraetajat prin Brasov

A fost foarte frumos sa ne plimbam cu autobuzul  turistic supraetajat prin Centrul Brasovului si la Panorama Belvedere, de pe drumul spre Poiana Brasov. Ne-a fost prezentat traseul si monumentele turistice pe langa care am trecut. Pretul autobuzului turistic este de 5 lei, plecandu-se de la Complexul  “Agrement” de sub Tampa si intorcandu-ne in acelasi loc. A fost un traseu frumos si lin, confortabil.
                                                                                             Simona

M-am simtit ca eram la inaltime si zburam.  Am fost fericita ca am admirat frumusetile orasului, monumentele istorice. Sebi m-a facut sa fiu atenta la ce imi spunea el ,distragandu-mi atentia de la inregistrarea audio din autocar. A fost o excursie de neuitat.

Nicoleta

M-am simtit foarte bine in autocarul supraetajat alaturi de colegi. A fost o excursie minunata fiind la inaltime , vazand tot orasul Brasov.

Ionela

Mi-a placut cu autobuzul turistic.A  fost extraordinar de interesant si placut.
                                                                                              Ramona

A fost o experienta de neuitat.Am auzit istoria Brasovului.
Am vizitat orasul vechi cu cladirile istorice.Am vazut lumea de sus.
Am fost cu prietenii de la SCUT.Am trecut prin fata portii mele.
Mi-a placut foarte mult excursia si am mai fost o data  cu nepotul meu.
                                                                                             Sebastian S.

marți, 25 iunie 2013

Excursie in Poiana Brasov

In data de 19.06.2013 am vizitat Poiana Brasov, urcand cu autobuzul din Livada Postei si coborand pe drumul vechi.In Poiana am vizitat biserica de lemn si lacul Miorita.Ne-am simtit bine, vremea a fost placuta, insorita.Din Poiana am ajuns la Pietrele lui Solomon, de unde am luat aubobuzul spre oras.Fotograful profesionist Sebi si-a facut din nou datoria, a fost la inaltimea asteptarilor.